1. Merhaba Ziyaretçi,
    Ramazan ayı boyunca düzenlediğimiz konvoylara katılmak istemez misin? Ayrıntılar İçin Tıkla!
  2. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  4. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Çözülemedi Tırların ön lastik iz genişlihi hakkında.

Konusu 'Çözülmemiş Sorunlar' forumundadır ve fatihmemis89 tarafından 12 Mart 2017 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. fatihmemis89

    fatihmemis89
    Kayıtlı Kullanıcı

    32
    6
    2
    0
    Yani orta aks üzerinden göstermiş olmam evet yanlış olmuş sonuçta arkada çift lastik varken tek lastiğin içeride kalması doğal gibi fakat ön lastiklerinde bazı jant modellerinde orta akstaki gibi bir miktar içeriye doğru mu gitmesi gerekir lastik ebadından kaynaklı bu farklılık dış kısımdan mı olmalı iç kısımdan mı ?
     
  2. Ozan Ceylan

    Ozan Ceylan
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    1.325
    7.762
    255
    Peki yol tutuşu açısında felan olumlu yönden düşünecek olursak tekerlerin içeride mi olmadı iyi dışarıda mı? Yani bu yol tutuşunu felan etkiliyor mudur oyunda
     
  3. fatihmemis89

    fatihmemis89
    Kayıtlı Kullanıcı

    32
    6
    2
    0
    Öyle bir dinamik olduğunu zannetmiyorum sadece gerceklik dışı olduğunu düşünüyorum ve görsel açıdan sıkıntılı.
     
    Ozan Ceylan bunu beğendi.
  4. MUR4Ty

    MUR4Ty
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    1.070
    1.779
    220
    Gerçek hayatta, aks mesafesinin genişliği ve lastik(jant) genişliği sürüş deneyimini büyük ölçüde etkiler. Büyük aks mesafesi, aracın dengesini ve sürüş özelliklerini olumlu olarak etkileyen bir faktördür. Geniş taban bir lastik(jant) yolu daha iyi tutar ve virajlarda avantaj sağlar. Dezavantajı ise geniş taban bir lastik(jant) yere uygulanmış olduğu sürtünme fazla olduğu için son sürati ve yakıt tüketimini olumsuz yönde etkiler. Örnek göstermiş olduğunuz konuda aks mesafesi değişiyor, bu olay daha çok gerçek hayatta ağır tonaj taşıyan tırlarda mevcut. Bunun sebebi yolda daha dengeli olması ve viraj kabiliyetini iyileştirmek amaçlı yapılan bazı mühendislik oyunlarıdır. Diyeceğim o ki, bu bir sorun değil.
     
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.