1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Genel Steam Yeni Dolandırıcılık & Hesap Çalma Düzeneği

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve EuropeanDriver tarafından 7 Haziran 2021 başlatılmıştır.

  1. EuropeanDriver

    EuropeanDriver
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    457
    190
    335
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Arkadaşlar sizce yapacak bir şey var mı bunun için.



     
  2. Tayboa

    Tayboa
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    26
    154
    158
    355
    Mercedes
    TruckersMP Profili
    Tam anlayamadım. Steam Guard kodlarını niçin tanımadığınız kişiyle paylaştınız?
     
  3. furkan4650

    furkan4650
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    283
    95
    190
    Scania
    TruckersMP Profili
    videoyu pek anlamadım ancak guard kodunu verdiyseniz bu tuzağa düşmek değilde tuzağa bile bile atlamak olmuş
     
  4. Razor3214

    Razor3214
    Bağışçı Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    31
    2.005
    2.222
    405
    Scania
    TruckersMP Profili
    Videoyu tam izlemedim. Ama, sözde "Steam çalışanı" falan Discord üzerinden iletişim kuruyorsa şüphelenin.
     
    Son düzenleme: 8 Haziran 2021
    38 KAYSERİLİ 38 ve Doctor Pikachu bunu beğendi.
  5. Tuğrul Han

    Tuğrul Han
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    505
    216
    325
    Steam çalışanının böyle bir davranış sergilemesi bana doğru gelmedi. Bu düşüncenin varsayılan olarak yazdığını zannediyorum. Videolar sessiz sinema çekimi yapılmış bilmece gibi bir şey videoya bakarak çözüm getirmek.
     
  6. Razor3214

    Razor3214
    Bağışçı Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    31
    2.005
    2.222
    405
    Scania
    TruckersMP Profili

    Olanları yazmak yerine bütün DMleri falan videoya çekmiş.
     
    38 KAYSERİLİ 38 bunu beğendi.
  7. Blackfield

    Blackfield
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    28
    63
    74
    95
    Scania
    TruckersMP Profili
    Hocam bunlar sanırım yıllardır var. Kaç tane denk geldi zamanla. Her denk geldiğinde gülüyorum ve hâlâ aynı taktiği mi deniyorsunuz arada taktik değiştirin bari diyorum- anında blokluyorlar beni. Yapmaya çalıştıkları şeyi bildiğinizi anladıkları anda sizinle zaman kaybetmezler- yeni kurbanlarına doğru yola çıkarlar zaten. Asla steam guard paylaşmamak gerek- ne olursa olsun..
     
    Doctor Pikachu bunu beğendi.
  8. KacaKTV

    KacaKTV
    Medya Bağışçı Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    28
    828
    1.435
    405
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Bunlar yıllardır olan şeyler sazan.avi Karşıdaki kişi seni raporlasa ne olur raporlamasa ne olur tüm bilgileri elinizle veriyosunuz karşıya zaten panikten
     
  9. Cemsnbc

    Cemsnbc
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    38
    2.236
    1.801
    405
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Benzeri durum bende de yaşanacaktı. Ben akıllık edip o kişiyi engelledim. Bendeki olayda steamde yetkili kişinin hesabını çalmışlardı. Benzeri durum yaşamışsınız. Geçmiş olsun.
     
  10. emrecancolkk

    emrecancolkk
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    50
    109
    210
    DAF
    TruckersMP Profili
    Eğer yanlış hatırlamıyorsam Steam'de satın alımlarında kullandığın banka kartı ve benzeri bilgiler ile hesabını geri alabiliyorsun diye biliyorum.
     
    38 KAYSERİLİ 38 bunu beğendi.