1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Çözüldü Şirket Ne İşe Yarar ? Dahil Olmalımıyım ?

Konusu 'Çözülmüş Sorunlar' forumundadır ve aykansin86 tarafından 13 Ocak 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. aykansin86

    aykansin86
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    10
    0
    60
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Evet arkadaşlar ets 2 yi uzun zamandır oynuyorum 1.8.2.5 sürümünü oynadım türkiye haritasını yüklemiştim tüm haritayı dolaşmıştım şimdi multiplayer olayına girdim dolayısı ile sıfırdan başladım forumda gördüğüm kadarı ile şirketler kurulmuş konvoylar düzenleniyor açıkçası bir arda bişeyler yapmadıktan sonra mp nin bi anlamı yok single player dede direksiyon sallar kilometre yaparsınız ancak bu şirket olayından hiç bişe anlamadım google de arattım bi açıklama bulamadım konuyu detaylı anlatacak bir arkadaş varmıdır acaba olayın mantığı nedir ve şirketine şoför arayan bazı arkadaşların abartılı kurallar koyduğunu görüyorum tabiki saygılı olmak şart küfür vs. kabul edilemez ancak şu kadar saat aktifolmalı şöle yapmalı böle olmalı vs. bana saçma geldi sanki gerçek hayatmış gibi bahsetmişler sonuçta bu bioyun eğlenmek vakit geçirmek için.

    Konuyla ilgili biri beni bilgilendirirse sevinirim sonuçta multiplayeri daha eğlenceli vakit geçirmek için oynamaya çalşıyorum oyunda kazanacağım paranın benim için hiç önemiyok şirket olayında ne gibi etkinlikler yapılıyor nasıl daha eğlenceli vakit geçirilebilir saçmalama derecesinde çok katı kuralları olmayan seviyeli bir ortamı olan en az 20-25 yaş üstü bireylerin takıldığı bi şirkette bulunmak isterim açıkçası, ancak neyin ne olduğunu anlamış değilim.
     

  2. volkanyldrm053

    volkanyldrm053
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    28
    698
    532
    415
    Scania
    TruckersMP Profili
    dostum sirketler sanaldır her sirketinde kendine göre kuralları vardır zaten kimse zorla katıın demiyo acılmıs bir sürü sirket var uygun bi tane bulursun konvoylar yapmak güzeldir zaten multinin zevki farklıdır fakat oyunla ilgili hatalar server durumları falan fark edebiliyo aktif olma meselesiyse herkes sirket üyelerin aktif olmasını istiyo bi konvoy falan yapıldıgı zaman katılım zorunlu acıkcası bende katı kurallardan yana degilim ama sonucta herkes aynı ciddiyle oynamıyo sollama yok diyosun solluyo dedim gibi sirketler kısmından kafana göre mutlaka bulursun
     
    aykansin86 bunu beğendi.
  3. aykansin86

    aykansin86
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    10
    0
    60
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Dostum cevabın için teşekkür ederim buraya kadar anladımda şirketlerin paylaştığı fotoğraflarda büyük garajlar görünüyor şirkete üye olunca araç orayamı parkediliyor mesela bi konvoy yapılacak belirlenen saatte harita üzerinde bir yer belirlenip oradamı toplanılıyor ve şu konvoylarda dorseli tırlar var o nasıl oluyor adam görev alıp yüküyle konvoya katılıp o şekildemi dolaşo.
     
  4. Apequitas

    Apequitas
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    32
    377
    486
    405
    MAN
    TruckersMP Profili
    Tüm bunları yazarak cevaplamak biraz uzun olacak haliyle ancak bir yerden başlamak lazım.

    Şirketler genel olarak toplu bir şekilde yük teslimatı yapmayı temel alır. Şirketten şirkete değişkenlik göstererek belirli bir zaman önceden kalkış ve varış noktası, varsa dinlenme noktaları belirlenir ve düzergahı düzenleyen şirket üyelerine duyurulur. Katılımın zorunlu olması, sollamanın yasak olması gibi koşullar şirketten şirkete değişkenlik gösterir. Bazı şirketler save dosyalarını paylaşarak. herkeste aynı çekici ve dorse olmasını isterken, bazı şirketler buna aldırış etmezler.

    Temel olarak şirket denilen oluşum, Birlikte yük teslimatı yapmaya yarayan bir topluluktur. Her şirketin kendine göre belirli koşulları vardır. Bazılarını madde madde sıralamak gerekirse.

    - Sollama
    - Katılım
    - Mikrofon zorunluluğu
    - Hız limitleri
    - Kapitalist sistemleri :)
    - Rota paylaşımı
    - Yaş sınırı
    - Konvoy günleri

    gibi. Bu maddeler dediğim gibi şirketten şirkete değişkenlik gösterebilir.. Kişiler bu koşullar altında kendisine en yakın hissettiği şirkete -varsa şirketin belirlediği başvuru formu ile- başvurarak katılımını sağlar.

    Yani özetle bu bir role play olayıdır. Konvoylardan sonra benzin tüketimi , hasar yüzdesi gibi verileri de bir liste halinde elinde tutan şirketler de vardır. Çok fazla alternatif var anlayacağın. Kendi kişiliğine ve kurallarına en yakın olan şirketi bulup başvurunu yaparak dahil olabilirsin. O noktadan sonra dahil olduğun şirketin yetkilileri sana şirketin işleyişi hakkında detaylı bilgiyi verir. Umarım yeterince açıklayıcı olmuştur..

    Bol şans.
     
    aykansin86 ve DToXTR bunu beğendi.
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.