1. Merhaba Ziyaretçi,
    Ramazan ayı boyunca düzenlediğimiz konvoylara katılmak istemez misin? Ayrıntılar İçin Tıkla!
  2. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  4. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Genel Türk Telekom sorunu

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Walker tarafından 31 Mayıs 2019 başlatılmıştır.

  1. Walker

    Walker
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    682
    124
    150
    Iveco
    TruckersMP Profili
    Yardımlarınız için teşekkür ederim. Aradım ve bir şeyi eksik yaptığımdan ötürü böyle bir fatura böyle gözüktü ( tarifenin adını yazıp 4545 göndermedim diye böyle imiş . Artık faturam 48 TL değilde şuanda 31,25 TL olarak gözükmekte :D. Normalde 35 TL olacak faturam :D. Birde bir sorum daha var : Sil Süpür işlemi buradan halledilmiyor mu ? Bende gözükmüyor ? [​IMG]
     
  2. Hapton

    Hapton
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    390
    812
    230
    Merhabalar,

    Sil süpür her tarifede olmuyor.
     
  3. O1f1

    O1f1
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    291
    147
    110
    TruckersMP Profili
    Sil Süpür için TT grup şirketleri arası veri paylaşımına onay vermeniz gerekiyor.
     
  4. Walker

    Walker
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    682
    124
    150
    Iveco
    TruckersMP Profili
    Onu nasıl yapacağım ?
     
  5. Hapton

    Hapton
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    390
    812
    230
    Ben önceden kullanıyordum zaten, onay gibi bir işlem yapmadım. Yeni tarifeye geçtiğimde Sil Süpür kullanmama izin vermedi. Müşteri hizmetleri ile görüştüğümde dediğiniz gibi bir işlem söz konusu değil dediler. Her tarifede olmuyormuş bu. Sil Süpür kullanmak için Mobil uygulamayı yüklemek yeterlidir bilgisi aldım.
     
  6. Razor3214

    Razor3214
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    34
    2.458
    3.069
    220
    Scania
    TruckersMP Profili
    O fatura kesilmiş aktif fatura olmuyor. Bana da ilk geçtiğim zamanlarda 28 lira geleceği yerde 45 lira gibi bir şey yazıyordu. İndirimler vs. ile fatura kesilince söylenen fiyat geliyor. Yani o kullanımların aslında ne kadara denk geldiğini gösteriyor. Ne gerek var buna onu da bilmiyorum. Sen bana paketim yoksa göster onu.
     
  7. O1f1

    O1f1
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    291
    147
    110
    TruckersMP Profili
    Muhtemelen hattınızın aktifleşmesinçn üzerinden bir hafta geçmedi. Önümüzdeki ilk çarşamba ya da perşembe günü bu sayfada Sil Süpür bölümünü görebilirsiniz. Bastığınız zaman zaten sizden grup bilgilendirme onayını isteyecek.
     
  8. O1f1

    O1f1
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    291
    147
    110
    TruckersMP Profili
    O zaman daha önce başka bir vesile ile grup bilgi paylaşımı onayı vermişsinizdir.
     
  9. Walker

    Walker
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    682
    124
    150
    Iveco
    TruckersMP Profili
    Bir sorum daha var : Arayanı Bil Plus servisini aktif ettim , daha sonra yabancı numara aradı. Normalde internette gördüğümde direk mesajla bilgilendiriliyor ? Bende bir mesaj gelmedi ne yapmam gerekir?
     
  10. Nemesis306

    Nemesis306
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    19
    666
    755
    200
    Scania
    TruckersMP Profili
    Vodafone kullanıyorum, kafam rahat :D