1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Duyuru TruckersMP Yeni Destek Sistemi

Konusu 'Duyurular / Haberler' forumundadır ve DesertEagle26 tarafından 23 Eylül 2018 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. DesertEagle26

    DesertEagle26
    TruckersMP Görevlisi Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    3.003
    3.162
    435
    Kenworth
    TruckersMP Profili
    Herkese merhaba,

    Bugün itibariyle yeni Destek Sistemini kullanıma sunuyoruz. Aşağıda sistemi nasıl kullanacağınız hakkında birkaç adım ve sıkça sorulabilecek sorularla ilgili bilgiler bulunuyor.

    YENİ DESTEK TALEBİ OLUŞTURMAK

    [​IMG]


    • "Create a ticket" a tıklayın
    [​IMG]

    • Bir sonraki adımda sizden istenen tüm bilgileri doldurun. Aşağıda hangi kategorilerin ne ile ilgili olduğu hakkında kısa bir açıklama bulunuyor. Lütfen form ekranında sizden istenen bilgileri eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurduğunuzdan emin olun.
    Category: Yaşadığınız sorun ne ile ilgili?
    • Account Issues: TruckersMP hesabınızla ilgili sorunlar. Parolalar, e-posta adresleri, 2 faktörlü doğrulama ve benzeri sorunları içerir.
    • Technical Issues: TruckersMP oyunuyla ilgili sorunlar. TruckersMP launcher sorunları, oyun içi ( yazılı/sesli sohbet, sunucu sorunları...) sorunları içerir.
    • Questions: TruckersMP ile ilgili sorularınız. Web sitemiz, launcher ve oyunla ilgili sorular ve benzer şeyler.

    Language: Destek talebinde kullandığınız dil nedir?

    • Dil bölümü daha rahat bir şekilde konuşup ve anlaşılabilir bir destek almanızı sağlar. Eğer sizin diliniz listede bulunmuyorsa, İngilizce'yi seçin; böylece size sorununuz hakkında uygun bir cevap bulmaya çalışacağız.
    Windows: Bilgisayarınızda çalışan Windows sürümü nedir?
    • Lütfen sadece 64-bit işletim sistemlerini desteklediğimizi unutmayın. Eğer 32-bit bir sistem kullanıyorsanız, onu yükseltmeniz gerekecek; aksi hâlde TruckersMP'yi oynayamayacaksınız. Windows bölümü destek ekibine bilgisayarınız özelliklerini bilmesine olarak sağlayarak sorun hakkında sınırlandırılmış bir cevap verebilmesine imkân tanır. Eğer kullandığınız Windows sürümünü bilmiyorsanız; Denetim Masası'nı bulun, "Sistem ve Güvenlik" kısmını açın ve "Sistem"i tıklayın. Windows türü aşağıdaki gibi listelenecektir.
    [​IMG]

    Game: Hangi oyunla ilgili sorun yaşıyorsunuz?

    - Oyun bölümü Euro Truck Simulator 2, American Truck Simulator veya her iki oyun için de geçerli bir sorun olup olmadığını soruyor. Eğer hangisini seçeceğinizden emin değilseniz, Euro Truck Simulator 2'yi seçin.

    Priority: Sorununuzun aciliyeti nedir?
    • Low: Bir sorunla karşı karşıyayım/Bir sorun var, fakat destek talebimin hemen cevaplandırılmasına gerek yok.
    • Medium: Yardım almak istiyorum fakat daha hızlı yardıma ihtiyacı olanlarla benden önce ilgilenilebilir.
    • High: Mümkün olan en kısa zamanda yardıma ihtiyacım var.

    Title: Yaşadığınız sorunun bir özeti.
    • Konu bölümü altında sorununuzu özetleyecek birkaç kelime kullanabilirsiniz. Bu basit bir şekilde "giriş sorunu" veya "oyun çöktü" gibi olabilir.

    Description: Sorununuz hakkında ayrıntılı bir açıklama.
    • Bu bölümde ise destek ekibine ne tür bir sorun yaşadığınızı ilgili tüm bilgiler ve/veya ekran görüntüleri ile detaylıca açıklama yaparak sorununuzun tanımlanmasını ve çözümlenmesini sağlayabilirsiniz. Takım üyesi tarafından hızlı bir çözüm önerisi sağlanması açısından mümkün olduğunca detaya yer vermeniz önem taşır.

    İlgili tüm bilgileri doldurmanız, GDPR ile uyumlu, özel ve önemli bilgileri içerdiğinden dolayı, mavi uyarı kutusunu okuduğunuzdan emin olun. Kutuyu okuyup bahsedilen içeriği anladığınızda aşağıdaki kutuyu işaretleyin ve böylece destek talebi oluşturmaya hazırsınız!

    OLUŞTURDUĞUNUZ DESTEK TALEBİNİ GÖRÜNTÜLEME / DÜZENLEME

    Oluşturduğunuz bir talebi incelemek veya bir şeyler değiştirmek için https://truckersmp.com/support adresine gidin ve "View your existing tickets" kısmına tıklayın.

    [​IMG]

    Burada oluşturduğunuz açık veya kapatılmış destek talepleri listelenecektir. Rapor ve geri bildirim sistemimizde olduğu gibi, burada da dilediğiniz zaman destek taleplerini görebilir, aktif talepler için destek ekibi üyelerinin yaptığı yorumlara cevap verebilirsiniz.

    Sıkça Sorulan Sorular
    Destek sistemiyle ilgili sorabileceğiniz bazı sorulara aşağıda yer verilmiştir:

    S: Talebimin ele alınması ne kadar sürecek?
    C: Destek ekibinin yoğunluğuna bağlı olarak, olabildiğince hızlı bir şekilde ilgilenmeye çalışacağız.

    S: Neden yeni bir destek sistemi oluşturdunuz? Eski sistemin ne sorunu vardı?
    C: Kullanıcılarımız için hizmetlerimizi geliştirme konusunda her zaman yeni arayışlar içerisindeyiz. Web sitemize dahil edilmiş yeni sistem ile kritik bilgilerin destek ekibi tarafından rahatlıkla erişilip yaşayacağınız herhangi bir soruna yardımcı olmasını sağlar.

    S: Destek talebim tamamlandıktan sonra neden 14 günde silinir?
    C: Herkesin bilgilerini güvende tutmak amacıyla, tüm kişisel bilgiler talebin tamamlandığı tarihten 14 gün sonra destek sisteminden silinir. Onlar takım üyeleri tarafından hâlâ görülebilir fakat veriler silindikten sonra herhangi bir kullanıcı bilgisi içermez.


    Destek sistemimiz hakkında başka sorularınız varsa, bir destek ekibi üyesi ile iletişime geçmekten veya yardım bölümümüzde konu açmaktan çekinmeyin.

    Saygılar,
    TruckersMP Takımı

    Orijinal konu: https://forum.truckersmp.com/index.php?/topic/74631-new-support-system/
     
    Son düzenleme: 24 Eylül 2018
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.