1. Merhaba Ziyaretçi,
    Ramazan ayı boyunca düzenlediğimiz konvoylara katılmak istemez misin? Ayrıntılar İçin Tıkla!
  2. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  4. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Medya Sıradışı Çekici-Kamyonlar

Konusu 'Medya / Fotoğraf' forumundadır ve Nazodrgn tarafından 30 Mayıs 2017 başlatılmıştır.

  1. Nazodrgn

    Nazodrgn
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    15
    4
    50
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Amerikan Kamyon Endüstrisine Sıradışı Cevap Rus Ayısı TONAR'dan
    [​IMG]
    Römork ve kamyon-çekici üreticisi Moskovalı "Tonar", 130 ton yük kapasiteli bir damperli ''road train'' kara treni geliştirdi. Bir çekici ve iki yarı römorktan oluşan bu kara treni, ilk olarak Yakutistan'da elmas madenciliği faaliyeti yapmakta olan ''ALROSA" tarafından çalıştırılmak üzere sipariş edildi.

    ALROSA'nın Yakutistan şantiyelerin de şimdilik belli bir alanda testleri yapılan Tonar 45252, gelenekselliğini koruyan tasarımıyla Amerika ve Avustralya çekicilerine benzemekte,ancak şoför mahali ve iç tasarım ise oldukça basit parçalara sahip.

    Çekici pnömo elastik elemanlara sahip ön süspansiyon, elastik elemanlara sahip arka süspansiyon ve tork çubukları var. Akslar bir Çinli şirket Hande tarafından üretilmiş. Motor altı silindirli Cummins QSK19 dizel 18.9 litre, 600 beygir Allison otomatik şanzımana sahip.

    Yarı römork Tonar-95405 ; 70 metreküpe kadar dökme yük taşımak üzere tasarlanmış. Yükleme 130 ton. Tonar şu anda tek prototip ve 2016 yılından beri testleri yapılıyor seri üretime geçilmemiş.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]