1. Merhaba Ziyaretçi,
    Ramazan ayı boyunca düzenlediğimiz konvoylara katılmak istemez misin? Ayrıntılar İçin Tıkla!
  2. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  4. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Genel Her Zaman Ne Olursa Olsun Hakkınızı Arayın.

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Cemsnbc tarafından 17 Mayıs 2021 başlatılmıştır.

  1. Cemsnbc

    Cemsnbc
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    41
    2.335
    1.955
    220
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Öncelikle Merhabalar;

    Başımdan geçen 3 farklı olayı anlatacağım.

    1. olay şu şekilde gerçekleşti;

    Samsung kablosuz kulaklık almıştım. Kulaklık bozuldu ve bende garantiye gönderdim. Garanti kapsamında çok sıkıntı yaşadım. Önce kulaklığın akibeti belli olmadı. Ücret iadesi istiyorum, Samsung'un web sitesinde hediye çeki teklifi ediyorlar ve 1 ay içerisinde kullanmazsam hediye çeki hakkımı da kaybedeceğim bilgisi de veriliyor. Sürekli aramalar sonuç vermeyince, haklı olarak Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum fakat onlardan da bir şey çıkmadı. İş başa düştü ve kavga ede ede hediye çeki yerine kulaklık gönderilmesini ikna ettim. Ellerinde benim kulaklığımdan olmadığı için yerine bir üst modelini gönderdiler mecburen. O da bozuldu yeniden garantiye gitti. İlk aldığım kulaklığın aynısından geldi. Tüketici Hakem Heyetine gelince de ben kulaklığı almışım daha şirkete dava açacaklardı. Dedim ben işimi hallettim. Biz mi çözdük dediler siz bir işe yaramadınız ben kendi işimi kendim çözdüm dedim ve davadan vazgeçtim dedim. Kazanan ben oldum.

    2. olayda şu şekilde gerçekleşti;

    Lisanslı anti virüs programın lisansını 1 yıllık satın aldım. Lisansı giriyorum sürekli olarak kullanılmış lisans hatası veriyordu. Facebook üzerinden satın aldığım firma ile iletişime geçtim. Cuma gününe denk geldiği için pazartesi günü arayın yardımcı olalım dediler. Bende dedim ki şuan saat 22:00 benim bu sorunumu 23:00'a kadar çözdünüz çözmediniz ben bütün forumlarda bu durumu yazacağım dedim. Sonra pazartesi aramam gerekirken lisansı benden istediler ve incelediler ben haklı bulundum ve bana özür mayetinde 1 yıllık lisans yerine Facebbok üzerinden 3 yıllık lisans ettiler. Sağ olsunlar mail adresime esktradan da1 yıllık lisans geldi. 1 yıllık lisans fiyatına 4 yıllık lisans sahibi oldum. Esktra gelen 1 yıllık lisansı da söyledim ki hakka girmemek için. Yine kazanan ben oldum.

    3. olayda şöyle gerçekleşti;

    Wondershare Filmora Scrn lisansı almıştım. Firma haber vermeden programı üretimden kaldırmış yerine başka bir isim altında yeni program çıkarmıştı. Benim aldığım lisans yeni programa uymadığı için ve eski programı da indiremediğim için de, firmaya durumu anlatan bir mail attım Bana hemen mail geldi. İşte yeni programın lisansını %50 indirim ile satın alabilirsiniz diye. Yada eski programınızı linkten inidirebilirsiniz dediler. Bende dedim ki %75 indirim istiyorum çünkü ben haklıyım diye mail gönderdim. Yine aynı maili bu sefer 2 defa gönderdiler. %50 indirim ile yeni lisansı alabilirsiniz diye. Sonra mailleri kontrol ettim. Sadece yeni program ile alakalı reklam atmışlar. Eski programın kaldırıldığına dair hiçbir bilgilendirme yok. Bende tekrar mail attım firmaya. Dedim ki siz programı değişikliği yaparken biz artık bu programı üretmiyoruz bu sebepten dolayı da yeni programa geçmeniz lazım şeklinde mail göndermediniz haberim olmadan da lisansım boşa gitti dedim. %75 indirimde ısrar ediyorum ki en azından kaybım çok olmasın diye. Dün şirketten mail geldi. Yaptıkları yanlışı anlamış olamaları lazım ki %75 indirim isterken programa ful lisans ekleyip mail adresiniz ile hesabınıza giriş yaptığınız aman ful sürüm olarak kullanabilirsiniz dediler. Bende web sitelerinde yıllık lisans sattıkları için her halde dedim 1 yıllık lisans verdiler diye hesaba girdim bir baktım ki ev kullanıcıları geçerli ömür boyu lisans tanımlamışlar. Bu sefer de hakkımı aradığım için kazanan yine ben oldum.

    Buraya kadar sabredip okuduysanız ne mutlu. Yani uzun lafın kısası hakkınızı aramazsanız, hep sizi kandırmaya çalışırlar. Bir konuda sıkıntı yaşıyorsanız ve size hep aynı teklifler sunuluyorsa kabul etmeyin. Zaman harcayın ve haklı olduğunuzu isbat edene kadar savaşın ve kazanan siz olun.

    Herkese iyi forumlar. Kalın sağlıcakla...
     
    Son düzenleme: 17 Mayıs 2021
    hasanx242, doksanbpm ve VenioMixer bunu beğendi.
  2. Hilalimsin

    Hilalimsin
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    1.316
    2.601
    220
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Bende yakında zaman da tüketici hakem heyetine başvuru verdim 20 günlük garanti tamir süresini geçirdiler para iadesi aldım
    tüketici hakem heyetinin kararı kesindir en fazla satıcı tüketici mahkemesine gider tüketici haklıysa mahkeme kararı tüketici lehine veriyor
    sadece biraz uzun sürüyor ki benim durum uzun sürmedi.

    korkmayın hakkınızı arayın para kolay kazanılmıyor..
     
    Cemsnbc ve doksanbpm bunu beğendi.
  3. Razor3214

    Razor3214
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    34
    2.458
    3.069
    220
    Scania
    TruckersMP Profili
    Bugüne kadar hiç bela okuyacak duruma gelmedim (THH'ne gidecek kadar). Fakat son yaşadığım olay şu şekilde:

    Bilen bilir, eski yıllarda Tune UP Utilities diye bir program vardı. Windows üzerinde 1 arayüzle çeşitli ayarlar yapabiliyorduk (Bilgisayarımda Harddisk icon değişiminden tutun kayıt defteri temizleme gibi bir sürü şey). O zamanlar kullanıyorduk (ayrıntı vermem :D ). Neyse, bu Avg'ye satılmış. Kısa süre sonra da Avast AVG'yi almış. Avast'ın arayüzünü pek sevmem, arayüz işini bu programa da bulaştırmış.

    Neyse, ben o arada lisansı alarak kullanmaya başladım. Bir yıl kadar önce (belki biraz fazlasıdır), programın arayüzünden, kullandığım ne kadar özellik varsa kaldırmışlar. Windows Styler gitmiş (1 paket ile tüm icon vs değişebiliyordu). O ara araştırmalarımla, eski sürümün kullanılabilir olduğunu gördüm. Hoşuma gitmese de, zaten bir süredir o arayüze para veriyordum deyip kullanmaya devam ettim. En son ekim ayında, zorla güncelleme yapmış ve altı üstü 5-10 özellikli arayüzünü bana yüklemiş. Kaldırıp yükledim olmadı, indirip yükledim olmadı. Baktım, hani dedim ki belki uyum sorunu dolayısı ile kaldırdılar, sonra bazı özellikleri geri getirirler. Aradım taradım, bir yetkili vs demiş ki bu kaldırılan özellikleri çoğu kişi kullanmıyormuş. Çoğu kişi bu yüzden size para ödedi, lisansımı iptal ediyorum diyen insanlar gördüm. Lisans yenileme zamanım da gelmek üzereydi, o arada para çekilmiş. Hemen iade istedim, programı da sildim. Bir de soruyorlar niye diye. Sıraladım, paramı kısa sürede iade ettiler.

    Evet, hakkınızı arayın. Türkiye bürosu varsa orayla, yoksa veya çözüm olmazsa ana merkezle. Bir çok büyük firma, adına sorun gelsin istemez. Yalnız yurtdışı şirkete yazarken, Türkçe değil de, ya İngilizce ya da hem Türkçe hem İngilizce yazın. Çamur olun, yapışın adamların yakasına (fiziki değil tabi).
     
    Cemsnbc ve doksanbpm bunu beğendi.