1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    ts3.wotmp.com adresinden teamspeak sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Çözüldü EU 2 Bağlantı Sorunu

Konusu 'Çözülmüş Sorunlar' forumundadır ve TeksasliPanda tarafından 16 Temmuz 2017 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. TeksasliPanda

    TeksasliPanda
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    16
    41
    3
    45
    TruckersMP Profili
    • hacı ets2 mp giriyorum son gelen bi güncelleme oldu 2 hafta önce o zaman ben güncellememiştim oyunu güncelleyenler giremiyor diye sonra mpye güncelleme geldi güncelledim ets2mp giriyorum istediğim servera girsem çalışıyor eu2de çalışmıyor herkes 0ms olarak görüyorum oyundan da düşmüyorum diğerleri benim haraketimi görüyor ama ben onların haraket edişlerini göremiyorum netten alakalı değil herşeyi denedim ama olmadı oyunu silip de tekrar yüklemek kaldı tek
     

  2. 01Yusuf

    01Yusuf
    Yönetim Ekibi Bölüm Moderatörü
    Plaka

    1.915
    1.162
    435
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Eğer internetiniz Dsmart ise maalesef ya modeminizi ya da internet sağlayıcınızı değiştireceksiniz. Dsmart'ta sürekli aynı sorun yaşanıyor ve çözümü yok.
     
    Yasin 53 bunu beğendi.
  3. TeksasliPanda

    TeksasliPanda
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    16
    41
    3
    45
    TruckersMP Profili
    hacı aynen dsmart ben şimdi hiç bişey yapamammı buna ya valla bıktım
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 16 Temmuz 2017
  4. 01Yusuf

    01Yusuf
    Yönetim Ekibi Bölüm Moderatörü
    Plaka

    1.915
    1.162
    435
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Maalesef bir çözümü yok, internet sağlayıcınızı değiştirmeniz gerek.
     
  5. Kadastrocu

    Kadastrocu
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    23
    496
    107
    280
    Scania
    TruckersMP Profili
    D-smart neden boyle bir sıkıntı yaşıyor acaba ?
     
  6. 01Yusuf

    01Yusuf
    Yönetim Ekibi Bölüm Moderatörü
    Plaka

    1.915
    1.162
    435
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Bir bilgim yok, buradan yetkililere sorabilirsiniz.
     
    Kadastrocu bunu beğendi.
  7. TeksasliPanda

    TeksasliPanda
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    16
    41
    3
    45
    TruckersMP Profili
    hacı ben eu2 de hıc oynayamıyorum ınternetı degıstıremem baska cozum yolu felan yokmudur ınternette ne yazarsam cıkarda bulabılırım
     
  8. Kadastrocu

    Kadastrocu
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    23
    496
    107
    280
    Scania
    TruckersMP Profili
    Dsmart müşter, hizmetlerini ara yardımcı olurlar diye düşünüyorum
     
  9. TeksasliPanda

    TeksasliPanda
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    16
    41
    3
    45
    TruckersMP Profili
  10. Kadastrocu

    Kadastrocu
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    23
    496
    107
    280
    Scania
    TruckersMP Profili
    Bize anlattığınız gibi onlarada anlatacaksınız oyun oynayamıyorum diyeceksiniz herhalde zaten sizinle teknik destek konuşacağı için siz biraz anlatınca onlar anlar ne demek istediğinizi
     
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.