1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Genel CR3 Projesi Halkalı Gebze Banliyö Hattı

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Tahsin Dede tarafından 22 Temmuz 2019 başlatılmıştır.

  1. makinistfanlari

    makinistfanlari
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    663
    204
    280
    Mercedes
    TruckersMP Profili
    O forumu biliyorum ulaşım başlıkları inşası devam eden metro tramvay tren hatlarını takip etmek için iyidir, ama siyaset başlıklarından şiddetle uzak durmanızı öneririm :)
     
    hoca33 2 ve serkant bunu beğendi.

  2. Aland

    Aland
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    154
    58
    190
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Bu hattan çok şey beklemeyin.Ayrıca bu hattıda M1 ile kıyasalamayın

    İlk olarak bu hat biraz zorla yetiştirildi ve tam hazır olarak açılmadı.Bu hattın üzerinden YHT Ada expressi gibi birçok tren geçiyor.Bunlarda İşletmenin sık çalışmanı azaltıyor. (T3 Hattının o

    M1 hattında ise sadece Kirazlı ve havalimanı işletmeleri var ve işletmesi oturmuş bir hat.ona bakılırsa şuan hem hat çalışıyor hemde peronları uzatıyorlar.

    Metrobüste yaklaşık günde 700 adet araç çalışıyor.bunu marmarayın 54 tane araçlarıyla kıyaslayamassınız. (Ki İett kalabalık olan duraklara ek araç gönderiyor).Ayrıca Metrobüs hattında
    34 Avcılar-Zincirlikuyu
    34A Cevizlibağ-Söğütlüçeşme
    34AS Avcılar Söğütlüçeşme
    34B Beylikdüzü Avcılar
    34BZ Beylikdüzü Zincirlikuyu
    34C Cevizlibağ Beylikdüzü
    34G Söğütlüçeşme-Beylikdüzü (Gece)
    34T Avcılar-Cevizlibağ (Topkapıda bırakmaz aldatmaca)
    34U Uzunçayır-Zincirlikuyu
    34Z Zincirlikuyu-Söğütlüçeşme
    Olmak üzere toplam 10 hat çalışıyor
    Marmarayda ise 2
    Gebze-Halkalı
    Zeytinburnu-Söğütlüçeşme Bi metrobüslerdeki sıklığa bak birde buna. Tuzla-Maltepe-Yeşilköy-Bostancı-gibi önemli yerlerde peron yapan sefer yok.

    Ayrıca Gebze Halkı marmarayı kullanmıyor.İnanmıyorsanız birgün kartal metro ya gidin pik saatlerde 17b otobüsünün dolu olarak gittiğini görebilirsiniz.

    Ayrıca üstteki arkadaşın verdiği wowturkey sitesine bakarsanız orda ciddi bir forum var.Ve orda çok bu hatla ilgili bilgi var. (Reklam değildir)
     
  3. makinistfanlari

    makinistfanlari
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    663
    204
    280
    Mercedes
    TruckersMP Profili
    Evet M1 istanbulun en oturmuş metro hattı ve en sevdiğim netro hattıdır ayrıca. Tabi hattın 1989 da açılmasının da etkisi var yıllardır çalışıyor ve kendi çapında nirvanaya ulaşmış :D

    17B yi ise 1 kez kullandım aşağı yunustan güzelyalı köprüsüne gitmek için. Bence insanların asıl kullanma amacı aşağı taraftan yukarıya giden otobüs veya metro olmaması, E5 ten de samandıra veya çekmeköy civarına gidiyorlar diye düşünüyorum sabahları oraya giden otobüslere kartal köprüden binmek tam bir ölüm.

    Ayrıca Haydarpaşa limanında yatan marmaray setleri hakkında bilgin var mı kullanılıyorlar mı şuan?
     
  4. Tahsin Dede

    Tahsin Dede
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    14
    70
    15
    70
    TruckersMP Profili
    Merhaba Arkadaşlar Sizlere Bi Sorum Olacaktır Son Zamanlarda TCDD Trenlerinde Bu Marmaray ve Başkentray Olmak Üzere Bütün Trenlerde TCDD Taşımacılık yazıyor Şimdi Sizlere Sorum Olacaktır ''TCDD mi Olsun Yoksa TCDD Taşımacılık mı Olsun'' Yorumlarınızı Bekliyorum ve Nedeni Biraz Tartışalım Arkadaşlar Sadece Bu Wotmp.com Euro Truck Simulator 2 veya American Truck Simulator veya diğer oyunlar gibi olamasın bu site biraz diğer konulardan basedelim mesela bu yada başka bişey Lütfen Bu Sorumu Herkes cevaplamasını istiyorum ve nedenini yazarsa sevinirim...
     
  5. Aland

    Aland
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    154
    58
    190
    Volvo
    TruckersMP Profili
    O trenler martın başından itibaren hizmet vermeye başladı.10 lu setler.Tabi eski setler hurdaya ayrıldı

    17b hattı çok kapsamlı bir güzergahta.Şifa Mahallesi Gebze Teknik Üniversitesi,Pendik halk pazarı gibi yerlere gittiği için kullanıyorlar ve 17b gece 12ye kadar sefer yapıyor.Fakat Kartal Metro-Pendik arası bir hat gelse Ücretsiz Aktarma yapabilecek şekilde millet daha fazla kullanır.

    Biliyorsunuzdur büyük ihtimal Marmaraydan M4 e aktarma tek Ayrılıkçeşmesinde var. D100 üzeri mahallede çalışanlar marmaraya inmeyip metroya biniyor.ki M4 marmaraydan daha hızlı ve daha sık sefer yapıyor.Ordanda 17b ile gebzeye tek vesait gidiyor.
     
  6. makinistfanlari

    makinistfanlari
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    663
    204
    280
    Mercedes
    TruckersMP Profili
    Evet ben de D100 Maltepe Köprüsü civarındayım metro ilk açıldığında biniyorduk ailecek :D ama sıklıkla kullandığım zamanların akşamına feci bi diz ağrım oluyordu. Metro yerin 60 metre altında olunca ve üstüne de 300 metre düz yürüyen bantta yürüyünce üstüne bi 600 metre daha eve bacaklar iflas ediyor :( . Bu aralar 130Ş yi kullanıyorum E5 güzergahında in çık derdi olmuyor bacaklar mutlu. :)

    Ayrıca E5 ten Marmaraya gayriresmi aktarma yeri olarak İçmeler var en yakın istasyon o olduğu için Gebzeden gelip 500T ve 130Ş ye filan binicekler için rahat oluyor :)

    Edit: @Tahsin Dede sadece TCDD ibaresi daha çok hoşuma gidiyor diğeri sanki A.Ş. gibiymiş geliyor kulağa
     
  7. Aland

    Aland
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    154
    58
    190
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Tcdd taşımacılık biraz kötü gibi yapmacık duruyor.Üstünde Sadece Marmaray yazmalı.Tcddnin logosunu arkaya koysunlar.Ama tcdd kararlı gibi Taşımacılıkta.galiba CRA29 kodlu aracın 1 vagonuna taşımacılık yazılmış.

    Fakat 130ş ve 500t yine yetersiz.Wowturkey sitesinde görecekseniz İstanbulda Olmasını İstediğiniz İett hatları başlığında Şifadan Marmaraya M4 metroya çok hat talebi yazdıklarını görebilirsiniz
     
    makinistfanlari bunu beğendi.
  8. Tahsin Dede

    Tahsin Dede
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    14
    70
    15
    70
    TruckersMP Profili
    Evet İstanbul Hayırlı Olsun Metro İstanbul İETT Tüp Geçit 2/24 + Çift Ücret Bu Güzel Olmus ama Simdi Tartışacak Konulara Gelelim
    1. Neden 5/24 Olmadı
    2. Neden Normal Ücret değil
    3. Neden Tüp Geçit Hattı Neden Yenikapı Söğütlüçeşme Arası Neden Gebze Halkalı değil zaten Arızalı bir Hat Neden Metrobüs gibi işletme olmuyor veya Metrobüs Hattı Gibi Küçük Hatlar Olmuyor Mesela YHT Istasyonları olabilir veya Aktarma İstasyonlari Örneğin Yenikapı Söğütlüçeşme Küçükçekmece Üsküdar ve Sirkeci Istasyonlar gibi olabilir veya Anne Babalarınızın Dede Amca Dayılarımızın O Eski Tarihi Haydarpaşa Gar Gebse Sirkeci Gar Kazlıçeşme Gibi Haydarpaşa Gebze Olamazda Orası Tamirde Sirkeci Gar Kazlıçeşme Olabileceğini Düşünüyorum Çünkü Ordan Vapurla Feribotla Harem me Veya T1 Beşiktaş Üsküdar Yada Yenikapı Istasyonundan Yerin altındaki değil Üstünde var Ordan da Aktarma yapabilirler Yerin Altındaki Aktarma Istasyonunları Yoğunluk azalır ama işte Bunun Gebze Halkalı Pendik Maltepe Depo Sahaları Bitmesi lazım
    4 Yada Bütün Setler 10 Lu Olup Gebze Halkalı Olması lazım
    5. Çerkezköy Kapıkule Uzaması veya Çatallama yaparak bi Banliyö Hattı Yapmaları Lazım
    Bu Kadar Soru yeter Şimdi Tartışmalım
    Hadi Bakalım Istanbullulara Hayırlı Olsun Kazasız Belasız Olsun Go To Taksim
     
  9. makinistfanlari

    makinistfanlari
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    663
    204
    280
    Mercedes
    TruckersMP Profili
    2/24 konusunda galiba temkinli davranmak istediler aniden 7/24 yaparlarsa ters tepebilir diye düşündüm çünkü geceleri bakım yapılıyor, gece seferleri için ek vardiya planlamaları ek servis, yemek istihdam ayarlanıyor.

    Çift akbili ise ben de yanlış buluyorum ama halihazırdaki gece otobüsleri de 2 akbil yazıyordu.

    Ayrıca Twitterdan T1 hattının Kabataş-Aksaray veya Topkapı'ya kadar işletilebileceği konusunda beyaz masaya DM attım, sonucu burada paylaşırım.
    Ayrıca Pendik-Bakırköy, Gebze-Maltepe ve Halkalı-Yenikapı şeklinde ek trenler koyulabilir.

    Bu arada Marmaray işletmesinin İBB ye devrini destekliyorum hat açılalı 6 ay oldu hâla 15 dakikada bir, saati düzensiz olduğu için zaman çizelgesi yok yani bir sonraki trenin ne zaman geleceğini bilmiyoruz. Anonslar doğru düzgün çalışmıyor, zaman-verimlilik esası uygulanmıyor inen binen olmamasına rağmen 30 saniye kapılar açık bekliyor. Hattın Vmax'ı (maksimum hız limiti) 55-60 civarında olmasına rağmen tren 35-40 ile gidiyor. Eski hatta Söğütlüçeşme-Kartal arası yarım saat sürerken şuan 45 dakika sürüyor. Trenlerin Matrix LED leri çalışmıyor defalarca insanlar bu tren nereye gidiyor diye bana sordu, trenlerin önünde Özel Halk Otobüsü gibi kağıda yazılmış "Gebze-Halkalı" yazısı var, çift bilet ister sahilden gider de yazsalarmış bari vantuzla yapıştırırlar... Çok hata var çok...
     
    EmreG bunu beğendi.
  10. Tahsin Dede

    Tahsin Dede
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    14
    70
    15
    70
    TruckersMP Profili
    Peki Bu Tüp Geçit Hattı Her İstasyonunda Manevra Makası Olması lazım Eskiden Kazlıçeşme Ayrılıkçeşme Arasında gidip gelirken Kazlıçeşme de Halkalı Yönüne giden Set yolcularını bırakıp Gebze Yönü rayına geçerdi ama bu her istasyonda yok yada Zeytinburnu a gelirse kör hatta girip ordanda diğer yöne geçebilir Aynı Eskiden Ayrılıkçeşme gibi ordan da Gebze yönüne yavaş yavaş gidip Halkalı yoluna geçerdi Her istasyonda Makas geçişi Yok Çünkü
     
    makinistfanlari bunu beğendi.