1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Genel CR3 Projesi Halkalı Gebze Banliyö Hattı

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Tahsin Dede tarafından 22 Temmuz 2019 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. Tahsin Dede

    Tahsin Dede
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    104
    22
    170
    Merhaba Arkadaşlar Bugün Haberlerde İzledim İstanbulda Yaşıyan Arkadaşlarımıza Büyük Geçmiş Olsun Hattımız Artık 15dk değilde 20dk Tren İşletme Olacaktır Nedeni İse Makas Sıkıntıymış Yav Arkadaş Metrobüs Saniyede 1-2 sefer yapıyorsa M1A ve M1B Hatları 2 sn bi sefer yapıyorsa Bu B1 Hattı neden 15+20dk aralıklarla sefer yapılıyor
    NOT: Makinist Fanları Bi Tane Arkadaşımız var sana sesleniyorum sende benim gibi Tren Meraklı mısın benimle burdan iletişime geçer misin
     
    hoca33 2 bunu beğendi.

  2. Leno'X

    Leno'X
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    1.109
    1.506
    405
    Scania
    TruckersMP Profili
    Onu etiketlersen daha iyi olmaz mı?
     
  3. makinistfanlari

    makinistfanlari
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    671
    213
    280
    Mercedes
    TruckersMP Profili
    Evet hat kapandığından beri (2013 olması lazım) takip ediyordum son 2 sene gözle görülür çalışma oldu ve bu sene açıldı. Kapanmadan önce bayağı işime yarıyordu anadolu tarafında oturuyorum ben. Hat kapalıyken karşıda sahil tarafına gitmesi çok zor oluyordu neyse ki bitti de açıldı.

    Hatta belli başlı eksikler var, tren saatleri belli değil yani zaman çizelgesi yok. Sadece 15 dakikada bir geçiyor tek bilgi bu zamana dair. Okul çıkışı Kartal istasyonuna yaklaşırken tren sesini duyup depar atıp yetişmişliğim çok var ama önermiyorum tehlikeli :D

    Eskiden hat kapanmadan önce 15 dakikada bie tren geçerdi ama saniyesine gelirdi çizelgesi vardı. İşe gidiş ve çıkış saatlerindeyse 10 dakikada bir gelirdi. Trenler eskiydi kapıları kapanmazdı insanlar sarkardı filan. Ama emin olabilirsin ki şuanki tren daha yavaş gidiyor eskisine nazaran.

    Umarım sıkıntıları çözecekler ben şu ana kadar arızaya denk gelmedim :)
     
    hoca33 2 bunu beğendi.
  4. Tahsin Dede

    Tahsin Dede
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    104
    22
    170
    Valla Sen Sıkıntılara Denk Gelmedin Ama Ben Çok Denk Geldim Elektirikler Gitti Tren Raydan Çıktı Katener Hattı Koptu Örn:Geçen Gün Elektirik Hattı Koptu ya YHT Zarar verdi eee Bugün de Floryada Raydan Çıktı İnternette bakabilirsin Hatta İlk Aşaması Açıldığında Ayrılıkçeşme İstasyonuna giderken raydan çıkması ve Bunun Üzeri 2 Tane Kazanın Oluşması Çorlu ve Ankara YHT Faciaları bunlara Rağmen Sistemler Düzelmiyor Zaten ben burda Konu Açmamım Sebebi Hem İstanbulda yaşıyan arkadaşları bilgilendirmek için hemde senin MakinistFanları ismin ve Profilin Olması acaba sende mi tren meraklılığı var diyee Bu Konuyu açtım
     
    makinistfanlari ve hoca33 2 bunu beğendi.
  5. makinistfanlari

    makinistfanlari
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    671
    213
    280
    Mercedes
    TruckersMP Profili
    Aslında genel olarak tüm ulaşım araçlarına ilgim var ama tren daha ulaşılabilir olduğu için ön planda :) Dün Bugün bayağı olay olmuş marmarayda Floryayı ilk senden duydum istanbulda değilim şuan olsam kesin haberim olurdu, memleketim trakyada sırf tren hattı doğru dürüst olmadığı için mahmutbey çilesine katlanıyoruz :(
     
    hoca33 2 bunu beğendi.
  6. Seyfo Dayi

    Seyfo Dayi
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    1.239
    2.961
    405
    Zeytinburnu AL'de okurken okul 14:50'de dağılırdı tren 15:00'da gelirdi, bütün millet maratoncu gibi koşarak trene yetişmeye çalışırdık, o zamanlar iş saatleri dışında seferler yarım saatte bir yapılırdı, sonradan 15dk'da bir olacak şekilde ayarladılar.

    dediğin gibi eski setlerin kapıları çalışmazdı bazılarını açamazdım o kapıların yüzünden kızlara rezil olmuşluğum var ben açarım deyip açamamak rezil olup kız diğer kapıdan indikten sonra kapının havasının kendiliğinden boşalması.... :D trenlerle çok anım var, zaten üniversite zamanlarında Adapazarı ekspresinin müdavimiydik onun da içine ettiler, tren yolcuları ve emekçileri ayrı olurdu kısa mesafe bilet kestirirdik yakalanınca ceza yazmaz normal bilet fiyatı alırlardı, fabrikalar bölgesinde istasyon olmamasına rağmen tren minibüs gibi 3-5 noktadan yolcu toplardı.

    şimdi banliyöye yakın olmama rağmen merak edip binmedim.

    @Tahsin Dede haber linki var mı? ben bulamadım, eskiden Florya zengin yeri olduğu için istasyon daha özenli olurdu tren ile istasyon arasında boşluk bile yoktu menekşe istasyonunu düzelltiler mi? arada devasa boşluk olur tren yana yatık şekilde duruyordu.
     
  7. Tahsin Dede

    Tahsin Dede
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    104
    22
    170
    Merhaba Google Yazarsanız Sorunun cevabıni bulabilirsin Hatta Marmaray.gov.tr adressinden o Arıza İle İlgili Yazı var Facebook bir yerde gördüm bi kişi patlaşmış Trenler Gebze Yönünee giden Trenler Halkalı Rayından gidiyor
     
    makinistfanlari ve hoca33 2 bunu beğendi.
  8. makinistfanlari

    makinistfanlari
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    671
    213
    280
    Mercedes
    TruckersMP Profili
    Eski hat varken halkalı trenine pek binmezdim ama anadolu tarafında hatırladıklarımı yazayım.

    Süreyyadan binerdim trene idealtepe gelmeden önce nötr bölge* vardı ışıklar böyle bi garip olur düzelirdi.

    Göztepe istasyonuyla tren arasında kol kadar mesafe olurdu tren virajda ve yatık pozisyonda olduğu için ne nice uzun atlama rekorları kırılmıştır orda... :D

    Tren kızıltopraktan kalkar kalkmaz söğütlüçeşmeye varırdı şuan o istasyon yok.

    Söğütlüçeşmede herkes ya inerdi, ya da haydarpaşa tarafından gelene binerdi. Tren haydarpaşaya genelde boş (oturacak yer var) giderdi.

    Eskiden vapurlar haydarpaşada da dururdu şuan tren olmadığı için hiç sefer yok.

    * Nötr bölge: trenler yukarıdaki tellerden alternatif akım (AC) enerji alır ve hat boyunca bu teller parçalara ayrılmıştır (yaklaşık 5 er kilometrelik aralarla) trenler yüksek enerji çektiği için. bu bölgelerin arasına AC den kaynaklı frekans farkı yüzünden hiç elektrik olmayan yerler eklerler. Bunun sebebiyse atıyorum iki tarafı da 50 hertz e ayarladılar ama pratikte bu mümkün değil. 50.0001 hertz, diğer taraf ise 49.9999 hertz ama kesinlikle eşit değil ve olamaz da. Eğer nötr bölge olmasaydı trafolar farklı frekansa sahip oldukları için patlarlardı.
     
    Seyfo Dayi ve hoca33 2 bunu beğendi.
  9. Seyfo Dayi

    Seyfo Dayi
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    1.239
    2.961
    405
    buldum sağ ol, bugün yine acil durum uyarı sistemi çalışmış, bu 3 oluyor gerçekten acil durum olsa bu sefer kimse inanmayacak, çorlu faciası ve sonrası olanlar uzmanların bu hat ile ilgili uyarılarından sonra daha uzun süre binmem.
     
  10. serkant

    serkant
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    18
    390
    254
    385
    Mercedes
    TruckersMP Profili
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.