1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Çözüldü Connection with server has been broken

Konusu 'Çözülmüş Sorunlar' forumundadır ve Hayalet37 tarafından 1 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. Hayalet37

    Hayalet37
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    26
    8
    2
    45
    TruckersMP Profili
    Merhaba . Ets 2 mp ye giriyorum 20 sn. sonra 'connection with server has been broken.please restart to connect again ' diyor . arkadaşın evine gidince falan gayet iyi açılıyor.internetle alakalı bir şey mi acaba !! lütfen yardmmm !!!
     

  2. Bomlife

    Bomlife
    Yönetim Ekibi Yönetici
    Plaka

    2.106
    1.909
    385
    Mercedes
    TruckersMP Profili
    İnternet bağlantınızla ilgili bir sorun. Oyuna girerken arkaplanda interneti kullanan uygulamaları kapatın. Elinizde başka bir modem varsa onu takıp deneyin. Ayrıca şu konuya bir göz atın: http://www.ets2mptr.com/konu/ofline-sorunu.1972/
     
  3. Hayalet37

    Hayalet37
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    26
    8
    2
    45
    TruckersMP Profili
    Benimkide tp-link ama bu sorun yüzünden modem almak istemiyorum nasıl yapıcam yha off

    bu arada bi kere denediğmde açılmıştı kapatıp tekrar açıtığımda yine olmamıştı
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 1 Temmuz 2015
  4. ' Jaqen

    ' Jaqen
    Yönetim Ekibi Administrator
    Plaka

    28
    4.337
    7.405
    385
    Volvo
    Arkadaşınızın evi uzak değilse onun modemini deneyin derim,soru işareti kalmaması açısından.
     
  5. Hayalet37

    Hayalet37
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    26
    8
    2
    45
    TruckersMP Profili
    uzak işte sorun o da nasıl yapcam bi kere girmişti ama ??
     
  6. Hayalet37

    Hayalet37
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    26
    8
    2
    45
    TruckersMP Profili
    boşuna mı aldık yha oyunu
     
  7. Berkay

    Berkay
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    23
    308
    313
    355
    DAF
    Sunucuyla bağlantıyı engelleyen bir şeyler (virüs programı, güvenlik duvarı vs.) olabilir. Oyunu yönetici olarak çalıştırmayı deneyin birde. Olmadı format atabiliyorsanız atın, belki çözülür.
     
  8. Hayalet37

    Hayalet37
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    26
    8
    2
    45
    TruckersMP Profili
    peki format atacaktım zaten
     
  9. Hayalet37

    Hayalet37
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    26
    8
    2
    45
    TruckersMP Profili
    Berkay Bey çok teşekkürler oyunu yönetici olarak çalıştırdım ve virüs programlarını kapattım oldu :)
     
    CumaliBzdmr bunu beğendi.
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.