1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Genel Bunu Biliyor Muydunuz?

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Tahsin Dede tarafından 1 Aralık 2019 16:57 başlatılmıştır.

  1. Tahsin Dede

    Tahsin Dede
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    93
    22
    70
    Öncellikle Selamlar Bu Konuyu Bilgilendirmek Amaçlı Açtım...
    Öncellikle Euro Truck Simulator2 Karadenize Giden Yol DLC'si Yakında Çıkacaktır... Şimdiden Herkese Hayırlı Uğurlu Olsun Emeği Geçenlerin Ellerine Kollarına Sağlık Şimdi Gelelim Konuya
    Birlik Kişinin Bu Oyunda Merak Ettiği ve Benimde Merak Ettiğim bi Konu var evet Oyunda Acil Durum Araçlar
    (Emniyet,İtfaiye,Ambulans vb) Bu Araçların Hepsi Ayrı Ayrı Numaraları var demi Emniyet'in 155-Ambulans 112-İtfaiyenin ise 110 Evet Ama Artık ABD Gibi yani Onların Acil Durum Çağrı Numrası nasıl 911 ise Bizdede 112 Olacaktır...
    Ne Zaman Olucaksa Galiba 2020 Gibi Yada Daha Uzun bir Yıl İçerisinde
    Bi Hatırlatma daha VLTR Eğer Bunu Görürseniz DLC Çıktığı zaman Bu TCDD Anlamına Gelir
    Çünkü Kamu Kurum Kuruluşların İsimleri İzinsiz yazması Yasaktır...
    Metrobüs Hattındaki İstasyon İsimlerin Yazılmaması sebebi onlar İlçe Olduğu içindir...
     
    makinistfanlari ve LondroS bunu beğendi.

  2. LondroS

    LondroS
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    22
    491
    1.049
    435
    Volvo
    TruckersMP Profili
    112 Acil Çağrı Merkezi yıllardır var zaten;
     
  3. Tahsin Dede

    Tahsin Dede
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    93
    22
    70
    1.Ben Sadece Bilmeyen Vatandaşlar İçin Yazdım Simulasyon Türk ve KaçakTV Canlı Yayını Bilmeyen Arkadaşlar İçin yazdım...
    2. 112 Ambülans İçin Değil Bütün Acil Durum Ekipleri İçin (911 Gibi Olcak) Tek Alan Kodu Olacak
     
  4. 38 KAYSERİLİ 38

    38 KAYSERİLİ 38
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    38
    1.304
    3.827
    435
    Scania
    TruckersMP Profili
    Geçen hafta iş yerinde yangın dersi aldık ve sınava girdik. Eğitimi veren hoca özellikle bu sorunun cevabını şimdiden söyleyim dedi artık tek çatı altında toplandı dedi yani faaliyete geçtiğini söyledi soruyu yanlış cevaplamayiniz diye :)
    Zaten bir müddet heralde siz 155 veya 110 arasanizda o sistem 112 bağlanacak bildiğim kadarıyla
    Yani 112 faaliyette
     
  5. makinistfanlari

    makinistfanlari
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    670
    213
    280
    Mercedes
    TruckersMP Profili

    112 nin genel çağrı numarası olacağını ilk kez duyuyorum. Kamu spotu şeklinde veya sokakta bilbordlara, afişlere, üst geçitlere vs. yazılması gerektiğini düşünüyorum. Eminim benim gibi olaydan habersiz milyonlarca vatandaşımız var :cay:
     
  6. Tahsin Dede

    Tahsin Dede
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    93
    22
    70
    Bende Bunu Bilgilendirme Amaçlı Yapıyorum Yeni Gelmiş Gibi Tanıtım veya Fragmanını yapmıyorum bak MakinistFanlari Mesela Bilmiyormuş işte Onun Gibi Milyonlarca Burdaki Vatandaşları Bilgilendirmek için yaptığım şey
     
  7. 38 KAYSERİLİ 38

    38 KAYSERİLİ 38
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    38
    1.304
    3.827
    435
    Scania
    TruckersMP Profili
    Ne zaman olursa diye yazmışsın bende ona istinaden artık oldu diye yazdım. Eyvallah bilgilendirme için
     
    Leno'X bunu beğendi.