1. Merhaba Ziyaretçi,
    Ramazan ayı boyunca düzenlediğimiz konvoylara katılmak istemez misin? Ayrıntılar İçin Tıkla!
  2. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  4. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Haber ATS 1.38 Açık Beta Güncellemesi Yayımlandı!!

Konusu 'Haberler / Güncellemeler' forumundadır ve CumaliBzdmR tarafından 19 Haziran 2020 başlatılmıştır.

  1. CumaliBzdmR

    CumaliBzdmR
    Yönetici
    Plaka

    33
    4.641
    9.261
    200
    Volvo
    TruckersMP Profili
    [​IMG]

    American Truck Simulator güncellemesinden bu yana çok fazla zaman geçmedi ve burada tekrar topluluğa gelecek 1.38 iyileştirmeleri, düzeltmeleri ve yeni işlevselliklere bir göz atmaktan heyecan duyuyoruz.

    Tam 1.38 sürümü en az birkaç hafta sürecek, lütfen bunun açık beta olduğunu bilin, hala devam eden bir çalışma olduğunu unutmayın. Bir tur atmak isterseniz, resmi forumlarımızın uygun bölümünde karşılaşabileceğiniz hataları bildirerek katkıda bulunabilirsiniz . Görüşleriniz ve raporlarınız ekibimiz için son derece değerlidir ve bize yardımcı olmak için zaman ayırdığınız için şimdiden teşekkür ederiz.

    Peki, 1.38 ATS için Açık Beta'da ne bulmayı bekleyebilirsiniz? Hadi daha yakından bakalım!

    Öncelikle, Las Vegas şehri yeni yol ağları, mevcut eyaletlerarası kavşaklarda güncellemeler, daha ayrıntılı manzara ve daha yeni bitki örtüsü, arazi dokuları ve çok daha fazlasını içeren büyük bir yenileme aldı!

    [​IMG]a

    Ana değişikliklerden bazıları yeni eyaletler arası bağlantı (515), US-93 kavşağına bir revizyon ve yeni bir yaya adası ile 'Las Vegas'a Hoş Geldiniz' in doğru konumlandırılmasıdır. Konuyla ilgili, şehirde ve çevresinde bulunan değişikliklerin çoğunu gösteren daha ayrıntılı bir blog yazısı bulabilirsiniz .

    Ama hepsini görmenin en iyi yolu şehri kendiniz görmek! Bu yüzden Nevada'ya bu seyahati yapın ve sosyal medya kanallarımız aracılığıyla ne düşündüğünüzü bize bildirin.

    [​IMG][​IMG]

    Las Vegas, American Truck Simulator dünyasının 1.38'de güncelleme alan tek parçası değil, daha belirgin değişikliklerden biri Truckstops'dur. Daha önce ABD'ye yaptığımız seyahatlerden topluluk geri bildirimlerine kadar, sürücüler için bu hayati hizmetler hakkında çok şey öğrendik.

    [​IMG]

    ATS'deki Truckstops'da ilk fark edeceğiniz değişikliklerden biri, yakıt istasyonlarının artık kamyonların yukarı çekilmesi ve yakıt ikmali için uygun genişlikte şeritlere sahip olmasıdır. Bunun nedeni, gerçekte, çoğu kamyonun sadece bir taraftan değil, her iki taraftan yakıt ikmalidir normal bir araba gibi. Ayrıca, sürücülerin giriş ve çıkışlarında araçlarına zarar vermemek için kamyonlarını sıralamasına yardımcı olmak için (mümkünse) rehberlik hatları da uyguladık. Ayrıca şimdi US-111 yolunda tamamen yeni bir kamyon durağı var!

    Benzin istasyonları ve kamyoncuların dinlenme alanlarıyla ilgili değişikliklerin yanı sıra, harita üzerinde birkaç içerik değişikliği daha gerçekleştirdik. Bu güncellemede, Utah'ın ilerlemek için yeni bir yolu olduğunu göreceksiniz, UT-56, ama hepsi bu değil!

    [​IMG]

    El Centro şehri yenilendi ve biz de Arizona'daki US-191'i ekledik. Ayrıca, New Mexico'daki Shiprock'da Colorado'ya gelecekte bağlantıya yönelik hazırlıklarda birkaç küçük değişiklik yaptık ve yakındaki US-491'de düzeltmeleri yaptık.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Ayrıca, ortam etkilerini gerçek zamanlı olarak verimli bir şekilde tahmin etmek için bir bilgisayar grafik tekniğinin dahil edilmesini sunmaktan heyecan duyuyoruz. Daha kısa şekliyle daha iyi bilinen SSAO, nesnelerin bağlandığı alanlarda, ışıklandırma ve gölgeler açısından daha doğal ve inandırıcı bir görünüm vermek için gölgeler oluşturuldu.

    [​IMG][​IMG]

    Peki bu özellik oyuncularımız için tam olarak ne anlama geliyor? Mümkün olduğunca basit bir şekilde anlatmak gerekirse SSAO, olması gereken yerlere eksik gölgeler ekler ve genel olarak gölgelemeyi geliştirir. Ayrıca parlak yüzeylerin (boya ve krom gibi) görünümünü iyileştirir.

    [​IMG]

    SSAO, sürüş deneyimini ve oyunun genel görsel görünümünü geliştirir, ancak bu performans üzerinde etkili olur. Teknik olarak oluşturulan ekranda tam dahili çözünürlükte bir işlem sonrası geçişidir, bu nedenle her piksel için çok fazla matematik gerektirir.

    Daha az güçlü GPU'lar tam kaliteyi korumakta zorlanabilir ve %400 veya benzer şekilde yüksek ölçeklendirme seçiliyken, orta sınıf makineler bile fps üzerindeki etkiyi hissedebilir. Bu güncellemeden sonra framerate'den memnun değilseniz, lütfen oyundaki gelişmiş grafik seçeneklerini açın ve sizin için doğru ölçeklendirme ve SSAO kalitesi kombinasyonunu bulmaya çalışın. Daha zayıf bir GPU ile, SSAO'nun tamamen kapatılması tavsiye edilebilir.

    [​IMG][​IMG]

    Size SSAO kullanmanın faydalarını açıklamanın en kolay yolu, size bir dizi karşılaştırma görüntüsü göstermek, bunlara bir göz atmaktır! çünkü yakında SSAO hakkında daha fazla bilgi sunmayı planlıyoruz!

    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]

    Ayrıca, sürücülerin kamyonlarını satın alırken veya ayarlarken kamyonlarını boyamak için kullandıkları RGB Renk Seçici'ye uzun süredir talep edilen bir güncelleme sunmaktan heyecan duyuyoruz. Artık belirli renk girişlerini (HSV, RGB ve HEX) girme seçeneğimiz var.

    Ayrıca, renk seçici, tek bir renk için renk ön ayarını kaydetmeye ek olarak, artık tüm boya işi renkleri için aynı anda bir ön ayar kaydetmeyi destekler. Bu şekilde oyuncu diğer boya işleri ile boya işi renk setini saklayabilir ve kolayca deneyebilir. Bu özellik sayesinde, renklendirme zevkiniz için kullanıcı tarafından tutulan renk örneklerini 8'den 40'a çıkardık.

    Birçok sürücünün kamyon renklerini tüm filolarında aynı şekilde sevmeyi sevdiğini biliyoruz, bu nedenle bu özelliğin sizin için yararlı olacağını umuyoruz.

    [​IMG]

    MAP
    • Las Vegas şehri yenilendi ( I-515 / I-11 eyaletler arası bypass + tüm şehir şablon yol sistemine geçti)
    • US-191 yolu uygulandı.
    • UT-56 yolu uygulandı. Panaca yerleşimi çevresinde US-93'ün kaplaması uzatıldı.
    • CA-111 - yeni kamyon durağı eklendi.
    • El Centro yenilendi.
    • Logan, UT'deki yeni şirket eklendi.(Alçı ve Oğullar)
    • Tüm kamyonlarda gaz pompalarını daha gerçekçi hale getirmek için elden geçirildi. Daha gerçekçi boyutlar ve nasıl çalıştıklarının mantığı ile ilgili.
    • NM Shiprock yeniden tasarlandı + US-491 parçası.
    • Çeşitli harita düzeltmeleri.

    ARAÇLAR
    • Otomatik şanzıman iyileştirildi. (vites değiştirme noktaları, uyarlanabilir modlar)
    • Las Vegas: Yeni ambulans ve itfaiye aracı eklendi.

    ÖZELLİKLERİ
    • Görsel iyileştirme - prosedürel ortamları oluşturma (SSAO).
    • Route danışmanı yeniden tasarlandı.
    • Rota danışmanında ve dünya haritasında ETA'nın bir sonraki ara noktaya navigasyonu düzeltildi.
    • Tobii göz izleme ön ayarları yapıldı.
    • RGB renk seçici yeniden tasarlandı.
      • RGB, HSV ve HEX girişleri eklendi
      • Önceden tanımlanmış renk ön ayarları
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    SES
    • FMOD 2.01.01'e güncelleme
    • Motor kapalıyken retarder sesi düzeltildi.
    • AI - trenler için dişli sesi çıkarıldı ve elektrikli araçlar için sesler

    Bu yüzden tüm yeni eklemelerin keyfini çıkarın, ancak lütfen unutmayın: Bu sadece açık bir beta, bu nedenle hatalar, kararsızlık veya çökmelerle karşılaşabilirsiniz. Ancak, oraya daha hızlı hareket etmemize yardımcı olmak istiyorsanız, forumumuzdaki tüm geri bildirimleriniz ve bu bölümdeki hata raporlarınız için teşekkür ederiz . Oyun modlarıyla ilgili ayrıntılar için lütfen modding wiki'mizi kontrol edin . Açık beta sürümüne katılmak istiyorsanız, bu sürümü Steam'deki public_beta dalında bulabilirsiniz. Erişmenin yolu şu şekildedir: Steam → KÜTÜPHANE → American Truck Simulator'a sağ tıklayın → Özellikler → Betalar→ public_beta → 1.38 açık beta. Şifre gerekmez.
     
    Son düzenleme: 19 Haziran 2020
    UlasCaNN, hackvita, Ghost ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  2. HandCuff

    HandCuff
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    28
    856
    1.328
    220
    Mercedes
    TruckersMP Profili
    valla süper oldu bu haber, bir de Idaho patlatsalar üstüne tadından yenmez.

    Tam sürüm geldiğinde, ReShade kapalıyken iki oyunun grafiği de tatmin ederse harika olur. Malum şu an ReShade olmadan oynamayı geçtim katlanılabilecek seviyede bile değil grafikler.

    2020 dünya için çok kötü gidiyor ama SCS yüzümüzü güldürmeye devam ediyor: DX11, Fmod, yeni grafikler, karadeniz dlc, modifiye paketleri vs. gibi

    Edit: Betayı yükledim, ışıklandırma ve gölgeler çok güzel olmuş. kabinin içinde bardak tutucuların bile görüntüsü gölgelendirme sayesinde gerçekçi olmuş. Birçok yerde derinlik hissedilir derecede iyileşmiş tavsiye ederim betayı

    2. Edit: Açık beta ile Idaho DLC'sinin neredeyse yarısı belki daha fazlası görülebilir olmuş. Idaho'nun etrafındaki Spokane (vaşington) , Ontario (oregon) , Jackpot (nevada) ve Logan (utah) şehirlerine gidip Idaho'ya giden yolları takip etmeniz yeterli, çok büyük miktarda alan ve yol 0 kamerasıyla görülebiliyor. Idaho efsane olacak yine
     
    Son düzenleme: 19 Haziran 2020
    UlasCaNN, DaNgEr900, mexiumut ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  3. mexiumut

    mexiumut
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    25
    1.317
    4.247
    300
    Volvo
    TruckersMP Profili
    1.38 tam sürümde Western markasının 5700XE modeli gelecek sanırım.
     
    UlasCaNN, DaNgEr900, hoca33 2 ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  4. ahmet91

    ahmet91
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    1.368
    1.104
    200
    Scania
    TruckersMP Profili
    Şimdi TMP düşünsün :D
     
    hoca33 2 ve DaNgEr900 bunu beğendi.
  5. Cemsnbc

    Cemsnbc
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    41
    2.335
    1.955
    220
    Volvo
    TruckersMP Profili
    İlk önce ATS için gelen güncellemeler oyunun az oynanmasından kaynaklı bence. ETS 2 ye önümüzdeki aylarda güncelleme gelecektir. Burada en zor iş yine TMP'ye düşüyor.
     
    DaNgEr900 bunu beğendi.