1. Merhaba Ziyaretçi,
    Ramazan ayı boyunca düzenlediğimiz konvoylara katılmak istemez misin? Ayrıntılar İçin Tıkla!
  2. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  4. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Çözüldü arkadaşlar hataya çözüm bulamadım yardım edermisiniz?

Konusu 'Çözülmüş Sorunlar' forumundadır ve fkaraca97 tarafından 28 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. Gustav

    Gustav
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    992
    1.430
    240
    TruckersMP Profili
    Windows bilgisayarlar:
    1. McAfee Security ürününüzü açın.
    2. Gezinti'yi tıklatın.
    3. Karantinaya Alınan ve Güvenilen Öğeler'i tıklatın.
    4. Karantinaya Alınmış Öğeler'i (ayrı dosyalar için) veya Karantinaya Alınmış Olası İstenmeyen Programlar'ı (programlar için) açın.
    5. Belirli öğeleri tek tek seçin veya Tümünü seç'i tıklatın.
    6. Gerçekleştirmek istediğiniz eylemi seçin (Sil, Geri Yükle veya McAfee'ye Gönder)

      Yada direk Anti-Virüsü devre dışı bırakarak oyunu indirin kurun daha sonra bilgisayarı açıp kapatın bakalım ne olacak.
      [Benim bilgisayarımda win8v ve McAfee kullanıyorum bir sorun yok.]
     
    fkaraca97 bunu beğendi.
  2. fkaraca97

    fkaraca97
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    26
    7
    0
    35
    TruckersMP Profili
    Gustav ve kurtalan arkadaşlar Allah sizden razı olsun :) virüs programını silince düzeldi.konu kilitlenebilir admin.
     
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.