1. Merhaba Ziyaretçi,
    Ramazan ayı boyunca düzenlediğimiz konvoylara katılmak istemez misin? Ayrıntılar İçin Tıkla!
  2. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  4. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Genel İninal Kart Müşteri Temsilcisi Numarası

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Tahsin Dede tarafından 29 Ekim 2019 başlatılmıştır.

  1. Tahsin Dede

    Tahsin Dede
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    159
    28
    80
    Merhaba Arkadaşlar İninal Kartın Müşteri Temsilcisinin Numarası ve Aradadığımızda Hangi Tuşa Basacağım Yani Aradığımız zaman hangi numaraya basıcam Örn ...... Sorunu İçin 1 Basın ..... Unutuğum İçin 5 Basın Müşteri Temsilcisi ile görüşmek için 6 basın Menüye Dönmek için 0 Tekrar Metni dinlemek için 1 basın gibi söylemler söylüyor mu yoksa olay başka bişey mi lütfen bana Acilen Yardımcı olursanız sevinirim....
     
  2. mexiumut

    mexiumut
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    25
    1.317
    4.247
    300
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Uzunca bir metin dinledikten sonra sana soruyor senin sorunun ne ile alakalı. Örneğin hesap sorunuysa 2 tuşuna basın, kart işlemleri için 3 tuşuna basın vb. o tuşa basıp müşteri temsilcisinin seninle irtibat kurmasını bekliyorsun.
     
  3. Tahsin Dede

    Tahsin Dede
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    159
    28
    80
    Merhaba Bana Öyle Uzunca Metin Çıkmadı ve bana Hangi Tuşa Tıklyacaksın diye Sormadı O Konuda yardımcı Olur musun Kardeşim Bide Yazmayı Unutmuşum Her Gün Açıklar mı Örneğin Bugün Mesela
     
  4. mexiumut

    mexiumut
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    25
    1.317
    4.247
    300
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Daha geçen ay bu numara ile görüştüm hesap problemi vardı yardımcı oldular.
    08503117701

    Neyi açıklar mı? :H
     
  5. Tahsin Dede

    Tahsin Dede
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    159
    28
    80
    Şu an Açıklarsa ben bi görüşecem ya ama geçen gün aradam cevap vermediler bilee..
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 29 Ekim 2019
  6. Razor3214

    Razor3214
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    34
    2.456
    3.065
    220
    Scania
    TruckersMP Profili
    Açık mı, yani şu an telefona cevap verirler mi manasında soruyor. :)
     
  7. mexiumut

    mexiumut
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    25
    1.317
    4.247
    300
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Evet sonradan çaktım :D
     
    Razor3214, Leno'X ve 38 KAYSERİLİ 38 bunu beğendi.
  8. Samet Ates

    Samet Ates
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    26
    402
    207
    170
    Kenworth
    TruckersMP Profili
    direk kart kayıp çalıntı kısıma gir ben öyle yapıyorum
     
  9. Tahsin Dede

    Tahsin Dede
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    159
    28
    80
    Sence Bence de aynı manada soruyorum hani bugün 29 Ekim ya Tatil Olur mu Olmaz yada Çalışma Saatleri 7/24 Saat mi :)

    Arkadaşlar Bilen varsa Yardımcı Olan varsa Olayı Burdan Anlatsam
    Şimdi Benim İninal Kartım var Şimdi İninal Kart Master Kart tan Visa Geçmiş bende Eski Karttaki Bakiye yi Yeni Karta Aktarcam ve Ne Kadar Bakiye Kalmış ona bakıcam ben Hem E-Posta mı Unuttum Hemde Şifre mi Unuttum Dedim Orda Bağzı Bilgileri Doldur diyoor Onları da yaptım Bitirdim Annenin Kızlık Soy Adının ..... Karakterin Harfini ....Karakterin Harfini İstiyor onları Giriyorum ama Şimdi ben mi Annemin Kızlık Soy Adını yanlış giriyorum yoksa Büyük Küçük Harf Uygulaması mı var Olay Bu
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 29 Ekim 2019